Zeci de pasageri WizzAir au fost trimiși cu taxiul din Bulgaria în România, după ce un zbor a fost anulat. “Am stat 12 ore fără mâncare sau băutură. Nu ni s-a oferit nimic”

28.09.2022, 15:25

Steven Fludder este unul dintre zecile de britanici blocați la 2.000 km de casă după ce WizzAir le-a anulat zborul din Bulgaria și i-a trimis cu taxiul în România. “Toată lumea a stat cel puțin 12 ore fără mâncare sau băutură, nu ni s-a oferit nimic. Unul dintre bărbații mai în vârstă tremura și i se făcea rău din cauza lipsei de hrană”, a spus el.

Pasagerii disperați ai companiei WizzAir, blocați în țara greșită după ce zborul lor a fost anulat, se tem că s-ar putea să nu se întoarcă în Marea Britanie timp de 11 zile.

Steven Fludder, din Preston, se află în prezent într-un hotel supraaglomerat din București, alături de cinci străini.

Zeci de pasageri WizzAir au fost trimiși cu taxiul din Bulgaria în România

El susține că nu a putut să mănânce, să doarmă sau să bea de când s-a îmbarcat într-o călătorie de 22 de ore după o vacanță petrecută în Sunny Beach, Bulgaria.

Bărbatul în vârstă de 39 de ani este unul dintre zecile de pasageri care nu au reușit să ajungă acasă după ce zborul său de la ora 6.15 din Bulgaria către Aeroportul John Lennon din Liverpool a fost anulat brusc și a fost trimis într-o călătorie de patru ore cu taxiul în România vecină.

“A fost o nebunie, oamenii erau amorțiți”

Steven susține că personalul aeroportului le-a spus că vor fi cazați înainte de zborul de întoarcere la Liverpool. Dar acum, ascuns alături de alți britanici disperați într-un hotel supraaglomerat din București, Steven se teme că drumul său infernal spre casă abia acum începe.

“În timp ce decolam, abia plecând de la sol, avionul nostru a lovit un stol de porumbei și motorul a luat foc, așa că au frânat la maxim. Sunt lucruri destul de înfricoșătoare”, a declarat în exclusivitate pentru Daily Star.

“Pur și simplu au frânat dintr-o dată, imaginați-vă ca o super lovitură de bici. A fost o nebunie, oamenii erau amorțiți. Ne-am dat seama că ne vor da jos din avion pentru că toți stăteau în picioare și se uitau la sângele de pe motor, de la porumbei.”

WizzAir i-a spus lui și celorlalți pasageri că următorul zbor care i-ar putea duce la Liverpool este pe 8 octombrie, la aproape două săptămâni distanță, deoarece următorul, de sâmbătă, 1 octombrie, era complet rezervat.

Steven susține că reprezentanții companiei aeriene au spus că pasagerii blocați vor fi cazați la un hotel, dar el s-a opus șederii îndelungate.

Pasagerii acuză personalul hotelier din România

Apoi, susține el, au fost duși la un hotel aflat la patru ore distanță, în România. Steven a spus că, atunci când el și grupul său de cinci călători au ajuns acolo, au fost “trași pe sfoară” și li s-a spus că nu mai erau camere libere.

Steven a spus că, după un timp, managerul hotelului i-a băgat pe cei șase străini într-o cameră “nepotrivită”, cu doar două paturi.

“Este ca și cum am fi fără adăpost pentru o noapte acum”, a spus el. “Suntem doar fericiți că avem unde sta”.

Steven se află în acest moment la etajul unui hotel supraaglomerat din București, România, alături de cinci necunoscuți

“Unul dintre bărbații mai în vârstă tremura”

Vorbind de la București, marți, cu puțin înainte de miezul nopții, ora locală, la aproape 22 de ore de când a părăsit hotelul pentru a începe călătoria de întoarcere în Anglia, Steven a spus că “toată lumea este confuză și panicată”.

“Toată lumea a stat cel puțin 12 ore fără mâncare sau băutură, nu ni s-a oferit nimic. Unul dintre bărbații mai în vârstă tremura și i se făcea rău din cauza lipsei de hrană”, a spus el.

Steven a spus că nu știe ce le rezervă ziua de mâine, deoarece WizzAir nu le răspunde la telefon. Love Holidays, site-ul prin intermediul căruia Steven și alții au făcut rezervări, a spus că grupul blocat trebuie să vorbească cu compania aeriană, susține el.

“Au închis în nas unei femei plângând la final. Le-am spus că nu avem bani și nici mâncare și că suntem blocați”, a spus el.

 

citește și...