1.000 de bagaje. Zero pasageri. Un avion care a zburat de la Londra la Detroit, cel mai recent semn al iadului călătoriilor aeriene

15.07.2022, 13:13

Delta Air Lines a luat ceea ce a numit o măsură “creativă” pentru a rezolva o problemă masivă cu bagajele pasagerilor care zboară pe aeroportul Heathrow, care se confruntă cu probleme. Alții ar putea numi mișcarea extremă: compania aeriană a zburat un avion de la Londra la hub-ul său din Detroit cu 1.000 de bagaje pierdute și niciun pasager.

Lipsa de personal care a provocat o prăbușire a serviciilor la Heathrow în ultimele săptămâni a fost acum supranumită “airmageddon”. Autoritățile aeroportuare au răspuns la zborurile anulate și la plângerile masive privind bagajele pierdute spunându-le companiilor aeriene că trebuie să limiteze numărul de pasageri pe unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din lume la 100.000 pe zi.

Așa că Delta a găsit o modalitate de a scoate bagajele pierdute din aeroport, chiar dacă nu putea prelua mai mulți pasageri.

Un avion care a zburat de la Londra la Detroit, cel mai recent semn al iadului călătoriilor aeriene

“Echipele Delta au lucrat la o soluție creativă pentru a muta bagajele înregistrate cu întârziere de la Londra-Heathrow pe 11 iulie, după ce un zbor programat în mod regulat a trebuit să fie anulat din cauza restricțiilor privind volumul de pasageri la Heathrow”, se arată într-un comunicat al companiei aeriene. “Zborul Delta 9888 de la Heathrow către hub-ul Delta din Detroit a transportat 1.000 de bagaje înapoi în Statele Unite, unde echipele au transmis apoi bagajele către clienții noștri.”

Zborul fără pasageri a fost raportat pentru prima dată de New York Times.

Au fost anulate aproape 30.000 de zboruri

Delta și alte companii aeriene americane s-au confruntat cu propriile probleme de personal și de servicii până acum în acest sezon estival de călătorii, ceea ce a dus la anularea a aproape 30.000 de zboruri către, dinspre sau în interiorul Statelor Unite, potrivit serviciului de urmărire FlightAware. Întreruperile au fost deosebit de grave în weekendurile de sărbători, cum ar fi Memorial Day, weekendul de Ziua Tatălui/Juneenth și sărbătoarea de 4 iulie.

Delta (DAL) a raportat miercuri câștiguri net inferioare previziunilor, în parte din cauza costurilor mai mari cu combustibilul, dar și din cauza costurilor de rezolvare a acestor probleme de serviciu.

Deși Delta nu a detaliat costurile specifice ale problemelor de serviciu, a declarat că va plăti în acest an 200 de milioane de dolari în plus pentru ore suplimentare și plata primelor pentru a reduce numărul de anulări de zboruri. Și asta fără a pune la socoteală alte costuri asociate cu întreruperile de servicii – cum ar fi zborul cu avioane pline de bagaje peste hotare fără clienți plătitori.

“Vreau să le mulțumesc clienților noștri pentru răbdarea și înțelegerea de care au dat dovadă în timp ce restabilim fiabilitatea la care vă așteptați de la Delta”, a declarat Ed Bastian, CEO al Delta, în timpul unei convorbiri telefonice cu investitorii, miercuri.

citește și...