O adolescentă a devenit milionară, la numai 16 ani. Tânăra a făcut milioane de dolari cu o acadea

18.01.2022, 21:25

Tuturor ne place să fim bogați la o vârstă foarte fragedă, nu-i așa? Este adevărat că banii nu îți pot aduce fericirea, dar cu siguranță îți pot face viața mult mai distractivă și mai ușoară. La 16 ani, Alina Morse a realizat „visul american” și se laudă cu o avere de 2 milioane $. Cum s-a întâmplat?

Alina Morse este o fată comună din multe puncte de vedere. Ea merge la liceu, îi place să danseze și locuiește cu părinții ei.

Am menționat că își conduce și propriul imperiu internațional al bomboanelor?

Cum a început totul

Afacerea are în prezent o cifră de afaceri de șase milioane de dolari, dar totul a început încă din 2012, când Alina și-a întrebat tatăl dacă este posibil să creeze bomboane și acadele care să prevină formarea cariilor gingiilor având grijă de doza de zahăr şi chimicale, în procesul de creaţie.

De atunci au început discuții intense, tânăra s-a documentat din ce în ce mai mult și, cu ajutorul experților, pe lângă o mână remarcabilă dată de părinții care au finanțat proiectul fetei investind primii 7500 de dolari , a dat viață lui Zollipop : prima acadea fara zahăr si alergeni.

Care era visul adolescentei

Visul fetei – „Să vadă fiecare copil din America având gura curată, un zâmbet sănătos și un Zollipop în mâini” – s-a împlinit.

Alina, în plina copilărie, a devenit un adevărat antreprenor și a extins gama de produse pentru a include dulciuri. Zollipops , așadar, este un adevărat gigant al industriei de cofetărie al cărui număr cel mai mic de vânzări anuale este de 70.000 de bucăți.

În prezent, bomboanele și caramelele ei se vând în SUA, China, Coreea și Regatul Unit.

”Am vrut să fiu director de când aveam trei ani și după ce termin colegiul voi intra la Facultate pentru a mă perfecționa în domeniul afacerilor”, a declarat tânăra pentru un post de televiziune american.

Produsele Zollipops sunt vândute în peste 7000 de magazine și online în multe state. Asta nu este tot, conform previziunilor lor, compania este de așteptat să ajungă la 6 milioane de dolari în vânzări în acest an.