Mr. Pink are probleme cu afacerile. Unul dintre magazinele pe care îl deținea în Los Angeles a fost închis

26.12.2021, 17:18
Mr. Pink are probleme cu afacerile. Unul dintre magazinele pe care îl deținea în Los Angeles a fost închis
Afacerea cu care Mr. Pink și Monica Gabor vor să dea lovitura în Afacerea. Au investit o avere

Monica Gabor și iubitul ei chinez, Mr. Pink, se confruntă cu probleme, de sărbători. Se pare că afacerea iubitului chinez al Monicăi Gabor a dat faliment, la doar doi ani după ce Mr. Pink și-a lansat cu mare fast, ajutat de Monica Gabor. Unul dintre magazinele pe care îl deținea în Los Angeles a fost închis.

În anul 2019, Mr Pink și-a lansat cu mare fast o afacere centrată în jurul uleiului de canabis. „Mr Pink CBD”, produsul care s-a vrut a fi la mare căutare în America. Magazinul respectiv vindea uleiuri pe bază de cannabis. Miliardarul chinez a lansat, în 2019, brandul Mr Pink CBD.

Se pare că planurile omului de afaceri nu au mers așa cum și-a dorit, pentru că afacerea a înregistrat o scădere dramatică. Pandemia de coronavirus a afectat dramatic afacerie cu produse esențiale, așa s-a întâmplat și cu afacerea chinezului. Magazinul a fost închis, scrie wowbiz.ro.

Magazinul lui Mr Pink din Los Angeles a fost închis

Magazinul lui Mr. Pink apare ca „închis definitiv”, iar recenziile clienților sunt vechi de aproximativ un an.

În prezent, clienții sunt redirecționați către site-ul unui alt brand care comercializează produse asemănătoare, însă nu se știe dacă acestea aparțin brandului lui Mr. Pink sau al unei alte companii.

Mr Pink a înregistrat alt eșec în afaceri

Un alt eșec în afaceri, înregistrat de Mr. Pink a fost legat de băuturape bază pe ginseng, care îi poartă numele. În 2013, anunța că brandul va valora 30 de miliarde de dolari, dar lucrurile nu au evoluat asa cu si-a dorit.

”Credem că Mr Pink este un brand care în 10 ani va produce 30 de miliarde de dolari pe an ”, spunea atunci Mr Pink pentru publicația Arabian Business.

Băutura lui Mr. Pink nu a generat vânzările pe care afaceristul le-a planuit.

Monica Gabor se implicase și ea în promovarea afacerilor partenerului ei, și promova, la un moment dat, un brand lansat de Mr. Pink. Acesta constă într-o aplicație de socializare care își plătea utilizatorii, dar nici această nu a avut succes.

citește și...