Meghan Markle primeşte un milion de lire sterline de la tabloidul Mail on Sunday. Ziarul a fost condamnat pentru încălcarea vieţii private

06.01.2022, 10:30
Prințul Harry și Meghan Markle, noi declarații după ce au decis să renunțe la titlurile regale/ foto: profimedia

Ducesa de Sussex va primi despăgubiri de 1 milion  de lire sterline de la Associated Newspapers, după ce Mail on Sunday i-a invadat intimitatea. Suma nominală a fost stabilită în acte judecătorești care confirmă oficial că ziarul a acceptat înfrângerea.

Meghan Markle va primi o despăgubire simbolică de 1 milion  de lire sterline din partea Mail on Sunday, după ce și- a câștigat cu succes procesul judiciar împotriva ziarului pentru publicarea unei scrisori din 2018 pe care i-a trimis-o tatălui ei – dar asta nu este tot.

În plus, ziarul britanic va plăti o sumă nespecificată pentru cazul separat de încălcare a drepturilor de autor ale lui Meghan prin publicarea unor părți din scrisoarea de cinci pagini pe care ea i-a scris-o tatălui său la scurt timp după nunta regală cu  Prințul Harry  în 2018, potrivit documentelor judecătorești obținute de People.

„În mod normal, pentru astfel de încălcări ale vieţii private te aştepţi la sume între 75.000 şi 125.000 de lire sterline”

Mark Stephens, un avocat specializat în probleme mass-media, a afirmat că înţelegerea pentru aspectul confidenţial arată o slăbiciune în acest aspect al cazului lui Meghan Markle: „În mod normal, pentru astfel de încălcări ale vieţii private te aştepţi la sume între 75.000 şi 125.000 de lire sterline”.

Editorul ziarului a fost de asemenea de acord să plătească o sumă confidenţială drept despăgubiri pentru încălcarea drepturilor de autor. The Mail on Sunday trebuie să acopere o parte substanţială din costurile de judecată ale lui Meghan, care ar putea depăşi un milion de lire sterline.

Meghan Markle s-a judecat 3 ani cu Associated Newspapers

Ducesa a spus întotdeauna că lupta ei juridică timp de trei ani împotriva Associated Newspapers, editorul Mail on Sunday şi al site-ului MailOnline, a fost mai mult despre principii decât despre bani.

Tabloidul The Mail on Sunday a foat obligat să publice pe 26 decembrie, pe prima pagină, decizia Curţii după ce a pierdut la începutul lunii procesul intentat de Meghan Markle, soţia prinţului Harry.

Fosta actriţă americană a reproşat Associated Newspapers că i-a afectat viaţa privată publicând fragmente dintr-o scrisoare adresată în august 2018 tatălui ei Thomas Markle, 76 de ani, cu care nu are o relaţie apropiată. În această scrisoare, publicată în 2018 (puţin după căsătoria cu prinţul Harry), ea îi cerea să nu mai mintă presa cu privire la relaţia lor destrămată.