Ileana Lazariuc, surprinsă de Valentine’s Day. Fosta soție a lui Ion Ion Țiriac a primit un buchet imens de flori

14.02.2022, 19:03
Ce spunea Ileana Lazariuc despre mariajul cu Ion Ion Țiriac

Ileana Lazariuc a fost surprinsă de Valentine’s Day cu un buchet imens de flori. Fosta parteneră a lui Alexandru Tiriac a primit un cadou de Ziua Îndrăgostiților, care a făcut-o extrem de bucuroasă. ”I love you, my valentine”, a fost mesajul postat de fosta soție a lui Ion Ion Țiriac.

Ileana Lazariuc este fiica Anastasiei Lazariuc. Vedeta a debutat că model la doar 15 ani. De-a lungul carierei sale a cochetat și cu muzica, dar și cu actoria, a jucat în multe filme.

În luna octombrie a anului 2019 s-a aflat că Ileana Lazariuc și Țiriac Junior nu mai formează un cuplu. Se pare că cei doi ar fi divorțat încă din 2017. Alexandru, în vârstă de 13 ani, şi Nicholas Noah de 12 ani, sunt cei doi fii ai lui Ion Alexandru cu Ileana Lazariuc.

Ileana Lazariuc a fost surprinsă de Valentine’s Day

După despărțire, fosta sotie a lui Tiriac Jr. nu a fost văzută în compania altui bărbat. Recent. fosta noră a milionarului Ion Tiriac a primit un buchet imens de flori. La fotografia respectivă, postată pe InstaStory, a inclus melodia ”Kiss of Life” și un mesaj ”Love you. Thank you”.

 

Se pare că vedeta a primit buchetul de flori de la fiul său, Alex Tiriac, căruia i-a dedicat o fotografie și un mesaj de dragoste. ”I love you, my valentine”.

Cu ce se ocupă Ileana Lazariuc după divorțul de Țiriac junior

După divort, Ileana Lazariuc e preocupată cu afacerea ei. Conform informațiilor făcute publice pe contul ei de Instagram, aceasta deține un magazin în București, dar și un site care comercializează produse de lux la mâna o doua. Iubitorii de fashion pot cumpăra o geantă Chanel cu 3.000 de euro, pantofi Chanel cu 300 de euro, dar și alte articole vestimentare sau accesorii.

Potrivit Fanatik, în 2018 și 2019, afacerea a produs 750.000 de euro. Magazinul fizic s-a bucurat de 1.500 de clienți care au achiziționat produsele de lux, în medie, în fiecare zi.

„Piaţa magazinelor second-hand de lux este încă la început şi cu siguranţă se poate dezvolta mult mai mult. Prin mai multă informare şi renunţarea la false concepţii, putem ajunge şi noi la nivelul de dezvoltare a acestui business de pe alte pieţe. Potenţialul este foarte mare”, a mai mărturisit ea acum opt ani de zile.