Facebook a anunțat că va dona 20 milioane de dolari pentru sprijinirea eforturilor globale de a limita efectele coronavirusului

13.03.2020, 19:20
Facebook a anunțat că va dona 20 milioane de dolari pentru sprijinirea eforturilor globale de a limita efectele coronavirusului

Vineri, 13 martie, rețeaua de socializare Facebook a anunțat că va dona 20 milioane de dolari pentru sprijinirea eforturilor globale de a limita efectele coronavirusului.

Facebook a anunțat că va dona 20 milioane de dolari pentru sprijinirea eforturilor globale de a limita efectele coronavirusului

La nivel global, peste 140.000 de persoane au fost infectate cu COVID-19 și s-au înregistrat peste 5.100 de decese. În Italia au decedat peste 1.000 de persoane, 122 în Spania, 61 în Franța și 10 în Marea Britanie și Olanda. Iată anunțul companiei:

‘Este esențial ca organizațiile naționale și globale de sănătate care conduc astfel de inițative să dispună de sprijinul financiar necesar pentru a avea capacitatea de a răspunde nevoilor care continuă să apară într-un ritm alert’, a declarat Zuckerberg.

În situații de criză majore, precum cea cauzată de COVID-19, comunitatea utilizatorilor Facebook vine, de fiecare dată, în sprijinul celor care au nevoie de ajutor. Fiind vorba despre o criză de sănătate, oamenilor nu le este atât de ușor să contribuie, pentru că nu își dau seama cum sau unde pot face acest lucru.

Acum, odată cu lansarea pe Facebook a strângerii de fonduri COVID-19 Solidarity Response, aceștia pot sprijini eforturile globale depuse de OMS pentru a urmări îndeaproape evoluția virusului, pentru a-i ajuta pe pacienți și pe cei care lucrează în mod direct cu aceștia, dar și pentru a grăbi dezvoltarea unui vaccin și a unui tratament. Fundația CDC plănuiește să își lanseze strângerea de fonduri pe Facebook în săptămânile ce urmează, pentru a-i putea ajuta, în mod direct, pe cei care lucrează în domeniul sănătății publice în cadrul comunităților locale, pentru a crea campanii de educare și multe altele. Fiecare dolar contează pentru aceste organizații și, tocmai de aceea, fondurile strânse pe Facebook și Instagram vor fi mereu direcționate în proporție de 100% către organizațiile beneficiare’.