De ce a fost dată în judecată Brigitte Pastramă de Plein Philipp! Designerul german, război cu soția lui Florin Pastramă

24.05.2021, 12:45
De ce a fost dată în judecată Brigitte Pastramă de Plein Philipp! Designerul german, război cu soția lui Florin Pastramă
De ce a fost dată în judecată Brigitte Pastramă de Plein Philipp! Designerul german, război cu soția lui Florin Pastramă

Brigitte Pastramă din nou probleme! Bruneta a fost dată în judecată de designerul german, Plein Philipp Patrick Hannes. Soția lui Florin Pastramă este acuzată că a folosit sigla creatorului de modă când și-a promovat magazinul de haine dintr-un mall din Capitală. 

Reprezentanții lui Plein Philipp au dat în judecată o firmă deținută de Brigitte Pastramă, prin care au cerut ca bruneta să nu mai folosească însemnele brandului său.

Creatorul de modă ar fi depus deja la judecătorie o corespondență pe care ar fi avut-o cu soția lui Florin Pastramă, prin care refuza asocierea afacerii lui cu vedeta.

Ce îi cere Plein Philipp lui Brigitte Pastramă

“Mai arată că la dosar au fost depuse două e-mail-uri în care s-a purtat o corespondență între o persoană fizică, cel mai probabil doamna Brigitte S___, administratorul celor două pârâte, și o altă persoană despre care se susține că ar fi reprezentantul reclamantului, în care se bucură de calitatea de clientă a acelui magazin, ceea ce demonstrează cunoștință directă și intenția cu care au operat. Din al doilea e-mail ar reieși fracționată că acea persoană ar fi dorit să obțină o franciză, dar a fost refuzată”, se arată în dosarul aflat pe rol la Curtea de Apel București, potrivit wowbiz.ro.

De asemenea, Philipp Plein a cerut ca numele brandului său să nu mai figureze în spațiului deținut de Brigitte Pastramă.

“Toate acestea conduc la intenția urmărită de pârâte, de a crea această falsă asociere cu niște produse ale reclamantului și transferul acestui magnetism al mărcilor notorii, în sensul în care doamna Brigitte S___ s-ar fi dorit a fi ambasadoarea modei, sau a haute couture-ului. Toate campaniile de publicitate și toate magazinele sunt operate după un manual extrem de strict și din acest motiv nu există nicăieri în București, în afara magazinelor, francizate, sau operate direct de concurenți, o altă activitate de promovare de felul celei săvârșite de pârâte”, se mai arată la dosar.

citește și...