Cum se menține Oana Cuzino în formă la 49 de ani. Ce dietă are

28.07.2020, 10:26
Cum se menține Oana Cuzino în formă la 49 de ani. Ce dietă are

Vedeta de televiziune Oana Cuzino arată foarte bine și este într-o formă fizică de invidiat. Aceasta a explicat care este dieta sa.

La 49 de ani, Oana Cuzino este una dintre cele mai atrăgătoare vedete de televiziune de la noi. Aceasta este adepta unui stil de viață cât mai sănătos. Oana Cuzino a detaliat, în cadrul unui interviu pentru revista Viva, care este dieta sa.

”Sunt adepta unei diete mediteraneene cu accente japoneze, cu salate, legume multe, fructe, pește crud și gătit, caracatiță și fructe de mare diverse, grăsimi sănătoase, ulei de măsline, brânzeturi, iaurturi și ocazional carne, însă cât mai slabe. Consum cu moderație cereale și făinoase, prefer quinoa, hrișcă, chia, ovăz și hrană cât mai vie, bogată în enzime și vitamine. Nu mă abat de la regimul de odihnă zilnic, dorm 7-8 ore pe noapte și am grijă să mă hidratez”, a explicat Oana Cuzino.

Mănăncă rar carne

Oana Cuzino a explicat că alege alimente de calitate, face sport și mănâncă foarte rar carne.

”Merg întotdeauna pe calitate, mai puțin pe cantitate, și încerc să stabilesc o relație de congruență între efortul fizic depus în ziua respectivă și caloriile ingerate. Sport și mișcare fac de câte ori am ocazia, cu siguranță de 2-3 ori pe săptămână, fie că sunt sesiunile de pilates sau de krav maga, însă îmi place să joc padel cu prietena mea sau să înotăm”, a afirmat vedeta de televiziune.

”Legumele, frunzele, condimentele, fructele le prefr în stare naturală sau doar înăbușite ușor. Uleiul de măsline, un must zilnic pentru mine, dar și semințele de orice fel în stare naturală. Carnea, peștele și ouăle preparate termic după indicațiile specifice, prin fierbere sau la cuptor.

Mănânc rar carne, prefer ca surse de proteine ouăle, dar și peștele de dimensiuni mici, pentru că are o concentrație mult mai mică de metale grele și bisfenol.

A, preferabil din apă rece, pentru că are grăsimi omega 3 de calitate, fructele de mare, dar și lactatele fermentate precum kefirul, laptele bătut, dar și murăturile, care sunt sursa perfectă de probiotice a românului, dintotdeauna”, a adăugat Oana Cuzino.