Cum a reușit Denisa de la Bambi să facă milioane de euro în trei ani. ”Mă simțeam total pe dinafară. Am început cu o investiție de 500 de euro”

03.12.2021, 12:44

Denisa de la Bambi a vorbit despre succesul afacerii sale, eșecurile și provocările pe care le-a întâmpinat în cei trei ani de la lansarea afacerii cu parfumuri. Artista a povestit că a investit la început 500 de euro în afacerea ei, care ulterior i-a adus sute de mii de euro. ”Nu știam nimic despre business. Mă simțeam total pe dinafară”.

Invitată în podcastul lui Mihai Morar, „Fain și Simplu”, Denisa Tănase a explicat cum a început să se implice în business. My Geisha a devenit lanțul de parfumerie cel mai răspândit din țară.

Ajutată de soțul ei, vedeta a participat la diferite seminarii despre business. Aceasta a mărturisit că nu înțelegea limbajul specific domeniului.

Denisa: ”Mă simțeam total pe dinafară”

”Mircea m-a dus la un seminar, mă simțeam total pe dinafară, auzeam termeni specifici. Mi se părea cap-coadă limba chineză. Totul se învață”, spune Denisa.

Denisa a plecat cu soțul ei în Dubai, pentru a testa aromele de la un furnizor pe care artista dorea să-l contacteze de multă vreme.

„Eram confortabilă dar cam neîmplinită muzical. Eforturile dacă le depui într-o direcție nepotrivită, e foarte ușor să-ți dai seama când ești pe drumul rău și când nu. În partea asta mi s-au legat mai ușor treburile.

Eu întotdeauna am fost atrasă de zona orientală a parfumeriei. De Crăciun am plecat în Dubai. Mircea mi-a zis că putem să facem în primul an 80.000 de euro, noi am făcut 200.000 în primul an. Eu am zis ca vrea să mă păcălească, să mă impresioneze.

Noi chiar am pornit de la zero și chiar nu aveam nimic. Tu când te apuci de un astfel de proiect, trebuie să asiguri niște cantități minime, nu-ți face nimeni 100 de parfumuri și noi nu aveam cum să asigurăm aceste cantități minime, dar i-am asigurat pe ei că noi o să ajungem să  să facem. De obicei nu funcționează.

Nu am pornit cu mulți bani. Mă gândesc dacă să spun sau nu. Am pornit cu 500 de euro. Eu și el chiar am început de la zero, iar creșterea profitului nostru a însemnat redistribuirea lui.”, a povestit Denisa Tănase în podcastul lui Mihai Morar.

Denisa a început cu o investiție de 500 de euro, la o măsuță în mansardă firmei lui Mircea Brânzei. Timp de 8 luni, Denisa Tănase s-a ocupat singură de afacerea cu parfumuri. Artista a investit timp, energie și sănătate în afacere.

„În primele 8 luni nu am avut niciun angajat. Lucram din mansarda firmei lui Mircea. Mi-a făcut și mie o măsuță, iar de acolo livram colete”, a spus Denisa.

Denisa mărturisește că a fost ajutată de soțul ei.

”Sunt o persoană sinceră. Cei care ne privesc nu ar putea să înceapă cu 500 de euro. Am făcut primul stoc de parfumuri, Mircea avea un IT-ist care mi-a făcut site-ul, am mers la emisiuni să îmi promovez parfumul. Nu am plătit pentru asta”, mai spune Denisa.

Ce nu se poate învăța

Artista a povestit că secretul reușitei sale a fost viziunea și curajul, două elemente care nu se pot învăța.

”Viziunea și curajul. Știu că sună din cărți, dar nu este. Nu cred că există să îți proiectezi un lucru măreț, să fii total implicat și să nu reușești. Nu cred”.

În perioada pandemiei, Denisa explică că avut curajul să își continue business-ul, chiar dacă era foarte speriată.

”La începutul pandemiei, eram foarte speriată. Am preferat să ignor. Putea să fie un act nebunesc, dar poți ignora până într-un moment. Oportunitatea noastră a constat în mare parte prin faptul că multe firme au închis spații comerciale. Dacă am fi vrut să închiriăm un spațiu, trebuia să așteptăm pe o listă foarte lungă”, mai spune artista.

În anul pandemiei, My Geisha a ajuns la 2,3 milioane de euro cifră de afaceri, iar acum, la finalul lui 2021, cifrele sunt de cinci ori mai mari. Denisa a înregistrat un profit de 4 milioane de euro.