Ce aliment neașteptat a consumat zilnic cea mai în vârstă femeie din lume. A murit la 116 ani

27.04.2022, 20:31

Micul dejun este o parte importantă a zilei care nu trebuie sărită. Această masă de dimineață vă oferă o mulțime de nutrienți și energie pentru a începe ziua prin accelerarea metabolismului. Poate ajuta chiar și la micșorarea grăsimii abdominale și la creșterea imunității, care ar putea fi o componentă cheie pentru a trăi o viață lungă și sănătoasă.

Susannah Mushatt Jones, una dintre cele mai bătrâne femei din lume, a profitat de mâncărurile ei pentru micul dejun și a crezut că își datorează longevitatea unui aliment consumat frecvent. Potrivit unui articol din Page Six, motivul pentru care Jones a trăit până la 116 ani a fost pentru că ea mânca un aliment cunoscut românilor.

Jones s-a născut în iulie 1899 și s-a stins din viață în 2016, chiar înainte de a împlini 117 ani. Rutina ei era neschimbată; se trezea dimineața la reședința ei din Brooklyn la 9:30 și lua micul dejun până la 10:30.

Ce consuma zilnic  cea mai în vârstă femeie din lume

Mereu mânca ouă omletă cu bacon. Nepoata ei, Lois Judge, i-a spus pentru Page Six că poate mânca bacon „toată ziua”.

Cine ar putea-o învinovăți? Baconul este o carne curată sărată, încărcată cu mult gust. Indiferent dacă îl preferați crud sau crocant, este întotdeauna delicios să mănânci singur sau este un plus grozav pentru orice rețetă.

Ce beneficii are baconul

Deși gustoasă, baconul nu este cu siguranță primul aliment la care te gândești când te bucuri de un mic dejun hrănitor. De asemenea, este de obicei ceva care nu poate fi mâncat prea des. Cu toate acestea, baconul are de fapt unele beneficii nutriționale care vă vor face să vă gândiți să luați o fâșie pe care să o mâncați dimineața.

Potrivit Clinicii Cleveland, slănina făcută din carne de porc are aproximativ 20 de grame de proteine ​​per porție. De asemenea, conține nutrienți complexi de vitamina B, care ajută la prevenirea infecțiilor și ajută la susținerea sau promovarea sănătății celulelor. Acești nutrienți ajută, de asemenea, o varietate de enzime să funcționeze corect, inclusiv eliberarea energiei din carbohidrați și grăsimi și descompunerea aminoacizilor – molecule care se combină pentru a forma proteine. Vitamina B ajută, de asemenea, la transportul oxigenului și al nutrienților care conțin energie în întregul corp.

Clinica Cleveland mai spune că respectiva carne de porc conține seleniu, un mineral care activează anumite proteine asociate cu prevenirea cancerului. Baconul de porc conține chiar și o cantitate bună de zinc, care ajută la controlul activității genelor.

Deși lui Jones i-ar fi putut plăcea cu ușurință să mănânce slănină la fiecare masă, restul rutinei ei de alimentație a inclus fructe la prânz și apoi cina la 17:30, iar pe farfurie se regăseau carne, legume și cartofi, asigurându-se că prima oară consumă canea.