Andreea Bostănică, despre un posibil iubit. “Am timp să îmi găsesc”

21.02.2022, 21:39

Andreea Bostănică este „Regina TikTok-ului din România”. Celebra influencerită de peste Prut a venit în România să își lanseze cea mai nouă piesă, în care vorbește despre dragoste. “Cred că este piesa mea preferată”, spune aceasta. Andreea a vorbit și despre cum a petrecut Valentines Day. 

Andreea Bostănică și-a început cariera de vlogger în 2017, canalul ei însumând aproximativ 77 de milioane de vizualiuzări, aflându-se în prezent în topul celor mai populari vloggeri și influenceri din România și Moldova. Născută la Chișinău, tânăra în vârstă de 16 ani are 550 de mii de urmăritori pe Youtube, pe Instagram 639 de mii de fani, iar pe TikTok peste 2,9 milioane de followers.

Recent, Andreea Bostănică a lansat videoclipul piesei “Ce ascultă inima”,  care se concentrează pe subiectul iubirii adolescentine.

“Iubirea de acum este un pic altfel”

“Prin această piesă am vrut să redau acest sentiment, pentru că iuirea de acum, a generației noi, este un pic altfel. Poate suntem puțin mai timizi. Am vrut să redau doi prieteni care se plac, însă nu vor să recunoască că se plac și au sentimente reciproce, pentru că nu vor să își distrugă prietenia (…) Cred că este piesa mea preferată. Când am ascultat-o, am zis imediat Este a mea. Sper ca adolescenții, chiar și oamenii mai mari să se regăsească în această piesă”, spune Andreea, potrivit observator.ro.

Andreea Bostănică a fost întrebată cum a petrecut Valentines Day, spunând că a stat acasă și a mâncat înghețată.

“Am timp să îmi găsesc sufletul-pereche”

“Valentines Day l-am petrecut acasă cu mama mea, am mâncat înghețată, mi-am comandat sushi în formă de inimă, să nu mă simt singură. Am sărbătorit. Cred că mai am timp să îmi găsesc sufletul-pereche. Nu sunt în căutare”, mai spune vedeta.

Câți bani face Andreea Bostănică din Youtube

Videoclipurile care au făcut-o cunoscută au un număr impresionant de vizualizări pe YouTube. Printre acestea se enumra piesă „Dă Play” care are aproximativ 4,8 milioane de vizualizări, videoclipul „BFF” cu peste 3,5 milioane, „Swipe Up” peste 3,2 milioane, ,,De ce noi” 1 milion, și „Uit de noi” aproximativ 1,3 milioane.

Conform succesonline.ro, media câștigurilor pentru 1 milion de vizualizări pe YouTube în România este în jur de 900-1.000 euro. Pe lângă câștigurile de pe YouTube, la veniturile sale se adaugă și contractele de publicitate de pe celelalte rețele de socializare,