“Am fost nevoită să-mi car copilul de nouă luni pe șold timp de o săptămână”. Povestea femeii care susține că a fost victima unei companii aeriene

15.08.2022, 16:42

O mamă a fost nevoită să își poarte copilul de nouă luni pe șold timp de o săptămână, pe o căldură de 32 de grade Celsius, după ce easyJet a pierdut căruciorul de 600 de lire sterline. “Ne-am petrecut cea mai mare parte a vacanței fără nicio modalitate de a ne transporta bebelușul în condiții de căldură extremă, în timp ce vorbeam la telefon și trimiteam e-mailuri în mod constant”.

Daisy Fuge a izbucnit în lacrimi când a descoperit că respectiva companie aeriană a rătăcit “echipamentul esențial” al fiicei sale undeva între Marea Britanie și Portugalia.

Tânăra de 32 de ani a spus că acest lucru a însemnat că a trebuit să o țină în brațe pe micuța Eliza pe toată durata escapadei, în timp ce împingea scaunul cu rotile al tatălui ei cu handicap și avea grijă de celălalt copil al ei, în vârstă de patru ani.

Femeia susține că a fost ignorată de compania aeriană

De asemenea, ea a petrecut “ore și ore” în care ar fi trebuit să se relaxeze pe plajă, la telefon la serviciul clienți, căutând răspunsuri.

Daisy spune că a fost “ignorată” de companie în lupta sa pentru a recupera căruciorul de marcă Baby Jogger sau pentru a primi vreo compensație în cele două luni de la întoarcerea acasă.

“Tratamentul pe care l-am primit este cu totul și cu totul inacceptabil”

Daisy călătorea împreună cu soțul Dave, 35 de ani, cei doi copii, tatăl James și mama vitregă Linda pe 14 iunie, când căruciorul ei  a dispărut.

Grupul rezervase “asistență specială” pentru călătorie, deoarece James se recupera după o operație și se afla într-un scaun cu rotile.

Lucrurile au decurs fără probleme la Aeroportul Bristol, unde au fost duși la un birou de check-in separat, escortați de un autobuz privat și îmbarcați cu un lift pe pistă.

Dar vacanța magică s-a transformat rapid într-un coșmar atunci când căruciorul lor nu a mai apărut în Faro, unde temperaturile erau de 30 de grade Celsius.

Daisy a declarat: “Dispecerul de la sol ne-a luat căruciorul în timp ce intram în avion, iar asta a fost ultima dată când l-am văzut. Am izbucnit în lacrimi când mi-au spus că nu era în avion”.

După ce a aterizat și și-a dat seama că acesta nu era nicăieri, Daisy s-a dus la obiecte pierdute și găsite.

Personalul a căutat în avion și apoi ar fi spus: “Vă putem spune în mod categoric că nu era la bord”, așa că obiectul a fost înregistrat ca dispărut.

Familiei de cinci persoane i s-a spus să își continue vacanța așa cum era planificat și că cineva va lua legătura cu ei în curând.

Dar Daisy susține că nu a fost contactată de nimeni, așa că a fost nevoită să petreacă o săptămână de coșmar.

“Ne-am petrecut cea mai mare parte a vacanței fără nicio modalitate de a ne transporta bebelușul în condiții de căldură extremă, în timp ce vorbeam la telefon și trimiteam e-mailuri în mod constant”, s-a revoltat ea.

“A trebuit să o țin pe șold și să încerc să împing un scaun cu rotile în același timp. Îi simțeam transpirația pe pielea mea, era atât de cald, dar nu aveam altă opțiune. A fost cu totul și cu totul îngrozitor. Eram atât de disperată și asta mi-a lăsat copilul vulnerabil. Ne-a stricat vacanța”.

Când Daisy a reușit în cele din urmă să vorbească, i s-a spus să aștepte cinci zile înainte de a cumpăra un înlocuitor “în cazul în care acesta ar fi fost localizat în mod magic”.

Nu a fost așa, iar mama a fost nevoită să meargă două ore și jumătate pentru a găsi un magazin care să vândă cărucioare, care apoi s-a dovedit a fi de alt tip.

Ea a spus: “Eram în zona rurală din estul Algarve și pur și simplu nu există. Am sunat la o mulțime de companii de închiriere pentru a vedea dacă putem închiria unul, dar era sezonul de vârf, așa că deja le închiriaseră.

Am găsit în cele din urmă un magazin care vindea cărucioare la mai mult de două ore distanță, dar când am ajuns acolo nu aveau nimic potrivit pentru vârsta fiicei noastre. Tot ce am găsit a fost un cărucior micuț cu umbrelă pliabilă, fără parasolar, la prețul de 80 de euro, care, bineînțeles, s-a stricat înainte de a ajunge acasă.”

Familia s-a luptat mai bine de o săptămână fără cărucior și s-a întors acasă în speranța că acesta ar putea apărea.

Dar, exact două luni mai târziu, acesta lipsește în continuare – iar easyJet a “închis cazul”.

 

citește și...