Un bebeluș a plâns în timpul unui zbor de 29 de ore și a generat controverse: “Luați-l acasă!”

15.10.2022, 18:02

De cele mai multe ori, pasagerii aleg să strâmbe din nas la ideea de a fi nevoiți să călătorească într-un zbor cu un copil care plânge. Cu toate acestea, Henry Beasley, un neo-zeelandez aflat la bordul unui zbor spre Berlin, s-a amuzat de această experiență și a lăsat internetul cu ochii în soare!

Beasley, care face parte din trupa Balu Brigada, și-a filmat cu telefonul reacția la bebelușul care țipa și a postat-o pe TikTok, iar reacțiile sale faciale, care sunt umoristice și relatabile în părți egale, au cucerit internetul. Clipul a fost vizualizat de peste 11 milioane de ori, potrivit New York Post.

Legenda postării sale sună astfel: “Mi-a  mâncat zborul de 29 de ore spre Berlin”, iar în continuare scrie: “Puștiul are niște plămâni. O proiecție grozavă”.

Un muzician și-a filmat reacțiile în timp ce un copil țipa și plângea în avion

Beasley face și un rezumat al lungului său zbor din Noua Zeelandă până în Germania, măsurat de țipetele copilului. Ceea ce este amuzant este că el continuă să strâmbe ochii în mod comic atunci când bebelușul pare să fi țipat în cel mai înalt ton.

“Unul frumos și lung aici”, a scris el despre un țipăt deosebit de prelungit. “Ceainicul a fiert”, a glumit el. El continuă să strâmbe din ochi și continuă să încheie clipul cu această legendă hilară: “Adu-l acasă acum. Performanță stelară, rezistență incredibilă. 10/10”, a încheiat clipul, cu ochiul încă mișcat.

Peste 10 milioane de vizualizări pe Tik Tok

Rețelele de socializare au dat verdictul asupra clipului său, cu un număr în creștere rapidă de 2,3 milioane de like-uri și peste 30.000 de comentarii, cele mai multe dintre acestea vizând situația bebelușului care țipă și apoi unele dezbateri despre a cui este responsabilitatea de a asigura un zbor liniștit și fără zgomot cu bebeluși la bord.

Un comentator a spus: “În acel moment aș începe să țip și eu”. “Cred că mi s-au legat singure trompele”, a glumit un telespectator, în timp ce altul a spus: “Și oamenii au îndrăzneala să mă întrebe de ce nu vreau copii”, a adăugat un altul. Un altul s-a grăbit să ia apărarea părinților și a situației nefericite, spunând: “Ca părinte care se oferă să îi ajute pe acești oameni, 80% dintre ei nu sunt pregătiți. Bebelușii plâng, absolut”.

În timp ce dezbaterea a început despre apărarea co-passagerilor sau a părinților, au existat și unii care au adoptat un teren neutru și au lăsat să se înțeleagă că pasagerii pot fi ușor concilianți, dar și părinții trebuie să tragă de mânecă și să vină pregătiți să zboare mult timp cu un bebeluș. “Oof. Empatizez cu părinții, dar, Doamne ferește, ai fi crezut că poate au pregătit ceva pentru a ține copilul calm pe o călătorie atât de lungă”, a scris o persoană. De asemenea, internauții au ținut să sublinieze rapid necesitatea posibilității unor zboruri fără bebeluși. După ce un telespectator a sugerat să existe “zboruri fără copii și zboruri cu copii”, Beasley a răspuns cu un al doilea videoclip spunând: “Sau ai putea să îți conectezi niște căști”.

Interesant este faptul că Japan Airlines, o companie aeriană de top, a introdus o schemă de rezervare în care un client poate vedea unde vor sta bebelușii, astfel încât biletele pot fi rezervate după bunul plac în ceea ce privește acest aspect – ei o numesc “harta bebelușilor”.

 

citește și...