Rețetă de post. Omletă vegană

12.04.2022, 22:46

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Cu opțiuni din care să alegeți, inclusiv clătite și vafe, rețete rapide de pâine, fulgi de ovăz, smoothie-uri și idei de mic dejun vegan sărate – există variante pentru toată lumea!

Doar pentru că farfuria ta nu este plină cu carne, lactate și ouă nu înseamnă că nu te poți bucura de un început de zi consistent și sănătos – chiar mai bine atunci când este și unul cumpătat! Deci, indiferent dacă sunteți un tip de persoană cu micul dejun vegan dulce sau sărat, noi vă putem oferi recomandări!

În loc să te ferești de bucătărie dimineața, aceste idei de mic dejun vegan te vor face să îți dorești următoarea să pregătești micul dejun!

Omletă de tofu

Tofu scramble este o modalitate consistentă de a-ți începe ziua, evitând totuși proteinele animale. Dacă ți-a fost poftă de omletă în ultima vreme, amestecul de tofu te ajută să imitați gustul și textura ouălor fără a vă întrerupe dieta vegană.

Mod de preparare

Tăiați tofu-ul, apoi folosiți o furculiță pentru a-l zdrobi în continuare până când formează firimituri mici, de mărimea unei mușcături. Apoi, puteți prăji tofu într-o tigaie timp de aproximativ 5 până la 10 minute împreună cu condimente.

Puteți păstra amestecul atât de simplu pe cât doriți, asezonându-l cu sare și piper. Dacă îți place să-ți începi dimineața cu puțin mai multă aromă, adaugă mai multe condimente precum turmeric, pudră de curry sau cayenne. Pentru un plus de textură, tăiați niște cartofi și adăugați-i. Dacă îți este poftă de carbohidrați, servește-o peste pâine prăjită.