FOTO / Cântăreața Jo și-a etalat formele apetisante. Imaginea care nu mai are nevoie de cuvinte

15.09.2020, 08:50
FOTO / Cântăreața Jo și-a etalat formele apetisante. Imaginea care nu mai are nevoie de cuvinte

Cântăreața Jo, pe numele său real Ioana Anuța, a făcut senzzație pe o rețea de socializare după ce a postat o fotografie în care apare în costum de baie la piscină.

Jo, în vârstă de 26 de ani, și-a etalat formele apetisante în costum de baie la piscină. Artista a atras toate privirile cu formele ei, în special cu posteriorul ferm și bombat.

Fotografia cu Jo în costum de baie a adunat aproape 20.000 de like-uri și foarte multe comentarii din partea internauților.

”Wow”, ”Nu e frumos să ne arăți fundulețul. Sau e punctul tău forte?”, ”Nu te prinde postura asta”, ”Woe, ce poză! Fără comentarii”, ”Cea mai fumoasă din lume”, ”Min unată”, ”Splendidă”, ”Nu e nevoie de niciun comentariu. Pur și simplu perfectă”, ”Ce bine arăți”, ”Frumoasă”, ”Îmi place posteriorul tău”, ”Bombă”, ”Regină”, sunt mesajele primite de Jo de la cei care îi urmăresc activitatea în mediul online.

Cine este Jo

Jo s-a născut în Slatina, pe 29 august 1994. Începuturile sale muzicale coincid cu lansarea trupei de rock alternativ X Plod, la vremea aceea singură trupă de rock formată din copii. Timp de aproximativ trei ani de zile, Ioana a fost solista trupei, participând la numeroase concursuri muzicale. De la 13 ani a început să studieze teorie muzicală și canto cu Crina Mardare.  În anul 2009, participa în Finală Eurovision Junior România cu piesă “Girls don’t cry” și este reprezentanta României la celebrul concurs.

Anul 2012 vine cu participarea în cadrul concursului ”X Factor”, unde  se clasează pe locul al doilea în finală concursului. După experiență ”X Factor”, Ioana Anuța devine Jo.

Anul 2015 vine cu primul single solo lansat de tânăra artistă și primul mare succes din carieră ei – piesa “Soapte”. După câteva luni, Jo colaborează cu Randi și lansează single-ul și videoclipul “Până vară viitoare”. Single-ul cucerește topurile muzicale și depășește în doar cinci luni de la lansare 25 de milioane de vizualizări pe YouTube.