Dieta de vară: cum să slăbești 4 kg în 14 zile

04.08.2019, 17:27
Dieta de vară te ajută să slăbești într-un mod echilibrat

Fiecare femeie își dorește să arate cât mai aproape de pefecțiune, mai ales în perioada de vară, atunci când își afișează trupul în costum de baie.

Din păcate, specialiștii atrag atenția asupra dietelor extreme, care provoacă dezechilibru hormonal și ne pun sănătatea în pericol. Pe lângă regimul alimentar pe care îl presupune o cură de slăbire, e important să îți schimbi stilul de viață, să faci sport și să fii disciplinat. 

Dieta de vară care te scapă chiar și de 4 kg în două săptămâni este ușor de ținut, mai ales pentru că presupune să mănânci zilnic trei mese principale și două gustări. 

Iată mai jos meniul pentru o săptămână:

Ziua 1

Mic dejun: apă caldă cu lămâie, ouă fierte şi sparanghel

Prânz: cartofi dulci cu legume la grătar

Cină: supă thailandeză cu creveţi

Ziua 2

Mic dejun: apă caldă cu lămâie, omletă şi somon afumat

Prânz: porumb copt alături de salată şi suc de lămâie

Cină: pui cu curry

Ziua 3

Mic dejun: apă caldă cu lămâine, prune şi mix de seminţe

Prânz: salată cu creveţi

Cină: legume cu curry

Ziua 4

Mic dejun: apă caldă cu lămâie şi smoothie cu pere şi fructe de pădure

Prânz: omletă cu spanac şi roşii

Cină: salată Nicoise

Ziua 5

Mic dejun: ouă poşate cu spanac şi ciuperci la grătar

Prânz: somon la cuptor cu salată

Cină: legume la grătar

Ziua 6

Mic dejun: salată de fructe proaspete

Prânz: salată cu mango şi creveţi

Cină: piept de pui cu suc de lămâine şi mix de ierburi, servit alături de broccoli

Ziua 7

Mic dejun: apă caldă cu lămâie şi salată de fructe cu seminţe de dovleac

Prânz: legume la grătar cu salsa

Cină: somon la abur cu coriandru

În cea de-a doua săptămână, poți mânca același preparate ca în primele șapte zile, asociate în forma dorită.