„Cel mai urât comportament”. Proprietarul unui restaurant susține că angajații săi au fost aduși în pragul disperării de către clienți, în pandemie

02.11.2021, 21:39
„Cel mai urât comportament”. Proprietarul unui restaurant susține că angajații săi au fost aduși în pragul disperării de către clienți, în pandemie
Foto: Unsplash.com

Proprietarul unui restaurant popular din Regatul Unit a dezvăluit că personalul său a fost jignit de clienții abuzivi, in timpul lockdown-ului.

Humber Fish Co. din Humber Street este mereu plin de clienti, dar personalul spune că a observat o schimbare semnificativă a comportamentului clientului, odată ce restricțiile Covid-19 s-au relaxat, relatează Hull Live.

Proprietarul și bucătarul șef James Stockdale a lucrat în ospitalitate timp de 32 de ani, dar în ultimele luni a observat „cel mai rău comportament pe care l-a văzut vreodată”, potrivit dailystar.co.uk.

Angajații, în pragul de a plânge

James spune că, deși este recunoscător că restaurantul este ocupat tot timpul, au existat cereri și critici mai mari din partea clienților.

Printre clienții care au pășit pragul restaurantului se numără o categorie care i-a adus pe angajați în pragul de a plânge.  Mai mult, personalul a fost făcut „mincinos”, atunci când a spus că nu sunt mese disponibile.

Proprietarul a adăugat că a fi în industria ospitalitatii nu este deloc ușor.

Restaurantele se confruntă cu o lipsă de provizii și probleme de personal

Humber Fish and Co. investește 150 de lire sterline pe săptămână pentru a-și face publicitate pentru posturi, dar se luptă, la fel ca multe alte companii, să angajeze personal nou.

citește și...