Alina Eremia, despre cum e să fii femeie în showbiz. ”Nu e simplu dintr-un singur motiv”

25.08.2020, 13:51
Alina Eremia, despre cum e să fii femeie în showbiz. ”Nu e simplu dintr-un singur motiv”
Alina Eremia, despre cum e să fie femeie în showbiz. ”Nu e simplu dintr-un singur motiv”

Cântăreața Alina Eremia a afirmat că nu este ușor să fii femeie în lumea showbiz-ului.  Artista a explicat și de ce.

Alina Eremia, în vârstă de 26 de ani, este una dintre artistele cunoscute din lumea artistică din România.

Cântăreața a explicat, pentru revista Elle, cât de greu este să fii femeie în showbiz-ul românesc.

”Nu e simplu dintr-un singur motiv, pentru că riști să fii catalogată ca o față drăguță și atât, sau să folosești aspectul fizicul ca cel mai mare atu. Iar eu nu vreau treaba asta. E important să ai tot pachetul, să fii talentată, să arăți bine, să fii smart, dar eu vreau să fiu recunoscută pentru calitățile mele muzicale”, a afirmat Alina Eremia.

Artista a mărturisit și care a fost cea mai mare provocare pentru ea.

”Să mă mențin, să rămân constant în atenția și interesul oamenilor din punct de vedere muzical. Este o provocare pentru că totul se schimbă rapid, trebuie să ții pasul și, în același timp, să rămâi autentic”, a spus vedeta.

Ce schimbări a adus pandemia pentru Alina Eremia

Alina Eremia a detaliat și ce a făcut în această perioadă de pandemie de coronavirus care i-a afectat pe toți artiștii.

”Pentru că s-a suspendat activitatea concertistică, oamenii din echipele artiștilor – de la instrumentiști, tour managers, șoferi, echipe tehnice – au rămas fără nici un venit. În perioada asta am făcut multă muzică, mi-am ocupat timpul într-un mod creativ, am studiat la pian mai mult, am făcut o introspecție serioasă, am făcut puțină curățenie în minte și suflet”, a spus cântăreața.

Ce spune despre social media

”În momentul în care ești o figură publică, lumea devine interesată și de omul din spatele artistului. Primul contact este cu muzica ta, cu personalitatea ta muzicală, după care vor să te cunoască pe tine, ca individ: cum ești, ce îți place, care e mesajul tău, iar asta se întâmplă pe social media, incluzând tot: Instagram, Facebook, TikTok, YouTube. Sunt canale de comunicare foarte dinamice, accesibile tuturor. Îmi place ideea de story, video în timp real, pentru că este felul în care poți să le dai acces în backstage, și văd cum se desfășoară ziua ta”, a mai comentat artista.

citește și...