Cântăreața Theo Rose a dezvăluit care sunt sumele pe care le câștigă din postările de promovare pe care le are pe contul personal.
Theo Rose a explicat, la o emisiune de la un post de radio, care sunt sumele pe care le căștigă din postările pe care le face în mediul online.
Astfel, o serie de patru instastory-uri cu swipe up și tag pentru client costă 500 de euro, un video pe feed costă 1.200 de euro și o postare pe feed costă 950 de euro, relatează a1.ro.
Theo Rose și nepotul lui Nea Mărin, Alex, formează un cuplu de mai bine de patru ani. Artista a dat detalii despre relația sa cu Alex la podcastul realizat de Cătălin Măruță.
Cântăreața a povestit cum a început povestea ei de dragoste cu nepotul lui Nea Mărin.
“Când l-am întâlnit era la o petrecere, unde eu trebuia să cânt. A venit cineva la mine și mi-a zis că nepotul lui Nea Mărin vrea să mă cunoască. Era frumușel, cu ochii albaștri. Dar mi-au zis: ”vezi că e cu nevastă-sa!” El avea o prietenă atunci, era relația destul de serioasă. După câteva luni însă s-au despărțit. El m-a contactat pe Instagram și i-am zis să termine cu fata aia și după mai vorbim. Apoi a venit să-mi spună, peste trei luni, că e liber. L-am ținut în fața blocului ca să mă răzbun”, a afirmat Theo Rose.
Theo Rose a mărturisit de curând că își dorește să reprezinte România la concursul Eurovision.
Artista a afirmat că ar vrea să nu fie judecată pentru că a cântat și manele.
„Da, vreau să reprezint România la Eurovision. Sper să nu mă judece că am cântat și manele. Nu are nici o legătură, vocea tot aia e, o ai sau nu. Ba chiar la manele pot să spun că e totul mult mai adevărat, mai real, acolo trebuie să cânți live, să faci dedicații, nu e așa ușor. Dar știu că cei din TVR sunt mai conservatori”, a spus ea.