Acesta ar fi culmea ghinionului pentru fotbalistul Barcelonei, Gerard Piqué. În plină despărțire tumultoasă de columbianca Shakira și cu presa din întreaga lume care îi urmărește fiecare mișcare, el are acum o nouă durere de cap. Fundașul Barcelonei, Gerard Pique, ar putea fi nevoit să poarte pe tricou numele fostei sale iubite, datorită faptului că Spotify este principalul sponsor al clubului său.
Campania Barcelonei de a purta logo-urile unor artiști cunoscuți pe platforma muzicală Spotify ar putea fi picătura care a umplut paharul pentru fotbalist.
La sfârșitul săptămânii trecute, Barcelona a purtat un tricou comemorativ în derby-ul cu Real Madrid. A fost un tricou care, pentru prima dată, nu avea pe față logo-ul partenerului său principal, ci emblema unui artist de renume internațional: cântărețul și compozitorul Drake, câștigător a 4 premii Grammy și primul care a ajuns la 50 de miliarde de ascultări pe Spotify, transmite eluniversal.com.
Problema pentru Piqué este că, potrivit unor speculații din presă, o altă siglă pe care clubul ar putea să o folosească în acest sezon pe echipamentul său este cea a columbianului, fostul său partener.
Spotify are o campanie prin care recunoaște artiștii care au obținut un record pe platforma sa, situație care a dat naștere la zvonuri despre o posibilă colaborare între FC Barcelona și Shakira.
Potrivit unor informații, posibila colaborare a Shakirei cu clubul ar fi pentru o uniformă specială pentru un anumit meci. Un alt artist de pe listă ar fi ColdPlay.
Deși această informație nu este oficială și nici clubul, nici platforma nu au dat de înțeles că s-ar putea întâmpla, doar zvonul zguduie deja rețelele de socializare cu posibilitatea ca Piqué să fie nevoit să poarte pe piept sigla columbianului.
Nu există nicio îndoială că Shakira este una dintre cele mai de succes artiste de pe platforma muzicală. Mai ales acum că lansează o nouă melodie.
În urmă cu câteva săptămâni, piesa sa Hips don’t lie a ajuns la un miliard de ascultări pe Spotify.
FC Barcelona și platforma de streaming au semnat în această vară un contract de sponsorizare globală, care include sponsorizarea echipei masculine și feminine, precum și denumirea stadionului drept “Spotify Camp Nou”.
Suma tranzacției nu a fost dezvăluită de niciuna dintre entități, dar, potrivit rapoartelor de presă, aceasta ar fi în valoare de 435 de milioane de euro (422,9 milioane de dolari). După cum s-a anunțat la momentul încheierii contractului, se așteaptă ca acest tip de acțiune promoțională pe fața tricoului să se repete pe tot parcursul sezonului.