Ana Morodan este una dintre cele mai apreciate influencere și antreprenoare de la noi din țară. Puțini știu că vedeta a lăsat roba de avocat pentru a-și crea un adevărat brand puternic în mediul online. Într-un interviu acordat recent, Ana Morodan a dezvăluit care sunt afacerile profitabile pe care le are.
Ana Morodan are o avere impresionantă. În mediul online, influencerița este extrem de apreciată de public. Dacă nu știați până acum, ea a fost primul blogger de stil personal din România, iar în prezent deține și magazinul online, Morodan Shop SRL. Comercializează haine de la propriul brand, care sunt la mare căutare.
De curând, Ana Morodan, în vârstă de 37 de ani, a dezvăluit cum a ajuns să aibă un asemenea succes.
„Shop-ul e doar unul din businessurile mele. Nu este singurul. Am avut ideea de a face acest shop de vreo trei ori. Abia în pandemie am luat decizia de a lansa magazinul online.(…) Eu fac, de pildă, consultanță de businessuri. Sunt mărci pe care le-am construit personal. Ofer sfaturi celor care vor să își mute, de exemplu, afacerile în mediul online. Asta apropo de ce mai fac în afară de produsele pe care le vând pe Morodan Shop. Mai am și proiectul Magic Works, printre altele.
Mi-am propus să ajung un om de business care câștigă câteva zeci de mii de euro pe lună, un capital care să îmi asigure o construcție pe termen mediu, investiții, angajați și care să creeze plus-valoare adevărată. Acum știu că din zona de influencing nu ai cum să faci asta, nu sunt bugete atât de mari cum se vehiculează în piață pentru asta.”, a precizat aceasta pentru Fanatik.