Categorii: Știri Stiri externe

„Cel mai urât comportament”. Proprietarul unui restaurant susține că angajații săi au fost aduși în pragul disperării de către clienți, în pandemie

Proprietarul unui restaurant popular din Regatul Unit a dezvăluit că personalul său a fost jignit de clienții abuzivi, in timpul lockdown-ului.

Humber Fish Co. din Humber Street este mereu plin de clienti, dar personalul spune că a observat o schimbare semnificativă a comportamentului clientului, odată ce restricțiile Covid-19 s-au relaxat, relatează Hull Live.

Proprietarul și bucătarul șef James Stockdale a lucrat în ospitalitate timp de 32 de ani, dar în ultimele luni a observat „cel mai rău comportament pe care l-a văzut vreodată”, potrivit dailystar.co.uk.

Angajații, în pragul de a plânge

James spune că, deși este recunoscător că restaurantul este ocupat tot timpul, au existat cereri și critici mai mari din partea clienților.

DEMISIE surpriză în televiziune! Părăsește trustul Digi, după 15 ani: „O să-mi văd de treaba mea”
Vedete cu lenjeria intimă la vedere! Topul celor mai transparenți chiloței

Printre clienții care au pășit pragul restaurantului se numără o categorie care i-a adus pe angajați în pragul de a plânge.  Mai mult, personalul a fost făcut „mincinos”, atunci când a spus că nu sunt mese disponibile.

Proprietarul a adăugat că a fi în industria ospitalitatii nu este deloc ușor.

Restaurantele se confruntă cu o lipsă de provizii și probleme de personal

Humber Fish and Co. investește 150 de lire sterline pe săptămână pentru a-și face publicitate pentru posturi, dar se luptă, la fel ca multe alte companii, să angajeze personal nou.

Prezentatoarea știrilor și iubita ei cântăreață, imagini îndrăznețe din vacanța romantică din Costa Rica
FOTO. Cea mai frumoasă fotbalistă din lume, imagini în costum de baie
Cât costă rovinieta în 2025, în funcție de tipul mașinii. Lista actualizată cu tarifele din acest an