O pasageră care și-a pierdut rochia de mireasă în mijlocul haosului care a cuprins aeroporturile din întreaga lume a declarat că este “îngrozită” că nu își va recupera obiectele “neprețuite”. Rubenstein este doar unul dintre numeroșii pasageri care și-au pierdut bagajele în această vară, în mijlocul unor scene haotice pe aeroporturile din întreaga lume. Latrice Rubenstein spune că toate bagajele ei, care valorau 10.000 de dolari și în care avea și rochia de mireasă, au fost rătăcite în timpul călătoriei de la Lisabona la Dublin.
Latrice Rubenstein s-a căsătorit în Portugalia la sfârșitul lunii iunie, înainte de a zbura pe 29 iunie de la Lisabona la Dublin via Frankfurt. Ea a declarat că a rezervat zborul, care a fost operat de Lufthansa, prin intermediul Air Canada, care este partener cu compania aeriană germană.
În timpul călătoriei, bagajul ei a dispărut, a declarat ea pentru Insider, obligând-o să cumpere haine noi și lucruri esențiale pentru luna de miere în Irlanda.
Ea a povestit pentru Insider că, după ce a aterizat în Dublin, în avion s-a anunțat că niciunul dintre bagaje nu a ajuns în capitala irlandeză, adăugând că un însoțitor de bord i-a informat pe pasageri că acest lucru “se întâmpla zilnic”.
În gențile lipsă se aflau rochia de mireasă și bijuteriile ei, precum și alte obiecte de la eveniment, inclusiv boxe. Rubenstein și soțul ei au avut, de asemenea, o ceremonie cu nisip la nunta lor – un simbol al unității maritale -, vasul cu nisip fiind, de asemenea, pierdut.
Valoarea monetară totală a bagajului era de cel puțin 10.000 de dolari, a declarat ea pentru Insider, dar în termeni sentimentali obiectele erau “neprețuite”.
“Soțul meu și-a lăsat medicamentele în geantă, așa că am fost puțin îngrijorată în legătură cu asta, deoarece are unele probleme de sănătate, cum ar fi astm,” a declarat ea pentru Insider.
Rubenstein a spus că era o ” mulțime de bagaje” pe aeroportul din Dublin când a ajuns. Ea a declarat pentru Insider că a contactat atât Lufthansa, cât și Air Canada, dar că este adesea pusă în așteptare “ore în șir” și are impresia că se învârte în cerc.
Într-o declarație, Air Canada a spus: “Industria globală a transportului aerian este în prezent pusă la încercare din cauza problemelor cu aeroporturile și cu furnizorii terți de servicii precum controlul pasagerilor, vămile și navigația aeriană. Lucrăm din greu cu acești parteneri și cu guvernele pentru a rezolva aceste probleme, deoarece ele afectează performanța companiilor aeriene”.
De asemenea, compania a precizat că nu a operat zborul în care a fost pierdut bagajul lui Rubenstein.
Rubenstein este doar unul dintre numeroșii pasageri care și-au pierdut bagajele în această vară, în mijlocul unor scene haotice pe aeroporturile din întreaga lume.
Domnișoara ei de onoare, Cynthia, și-a văzut, de asemenea, bagajele dispărute într-un alt zbor din Portugalia spre San Diego, via Londra Heathrow și Toronto, în aceeași zi.
Cynthia nu a reușit să găsească decât una dintre gențile sale îngropată printre altele la cererea de recuperare a bagajelor din San Diego, deoarece a etichetat-o cu un Apple AirTag.
După ce ultimul său zbor din Toronto către San Diego a fost anulat, Cynthia a spus că a urmărit geanta și a localizat-o în Toronto înainte de a fi trimisă în San Diego în ziua următoare.
Ulterior, ea a călătorit la aeroport și a indicat angajaților aeroportului locația bagajului după ce aceștia au susținut că nu se afla acolo, a declarat ea pentru Insider.
Cynthia a spus că geanta ei de mână neetichetată, pe care a înregistrat-o înainte de primul zbor, încă lipsea.
“Este foarte frustrant”, a spus ea. “Dar rămân optimistă”.
Atât companiile aeriene, cât și aeroporturile se străduiesc să facă față numărului tot mai mare de pasageri și creșterii cantității de bagaje, ca urmare a lipsei de personal care persistă din perioada pandemiei.
De asemenea, o serie de companii aeriene au fost nevoite să își reducă programul de zboruri de vară pentru a evita perturbările.
Companiile aeriene din Europa, Marea Britanie și SUA, inclusiv Delta, Lufthansa și British Airways, au redus programul de vară.
Marți, Heathrow din Londra, unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa și un hub aviatic global cheie, a cerut companiilor aeriene să nu mai vândă bilete pentru restul verii pentru a evita scenele haotice de pe aeroport. Aeroportul implementează acum limite de 100.000 de pasageri pe zi pentru restul perioadei de vară.